Gyakran ismételt kérdések

Miért nem kapom meg a leveleket?

Kérlek ellenőrizd, hogy nem kerültek-e Spam mappába.

Kihez fordulhatok, ha nem vagyok elégedett a vásárlással?

Írj emailt nekünk a egeszsegkuponkft2018@gmail.com címre, és legrövidebb időn belül próbálunk válaszolni.

Miért nem tudok az oldalon belépni a fiókommal?

Ha email címmel regisztráltál, kérlek ellenőrizd, hogy azzal az email címmel lépsz be, amivel regisztráltál. Ha elfelejtetted a jelszavad, kérhetsz újat. Előfordulhat, hogy ez idáig még nem regisztráltál, ebben az esetben regisztrálj most!
Amennyiben a  Facebookon keresztül regisztráltál, akkor azzal lépj be az oldalra.

Mi az az egészség kupon?

A kupon egy kedvezményre jogosító utalvány, amit szolgáltatásra lehet beváltani, így a szolgáltatás igénybevételekor már személyesen nem kell fizetned, amennyiben ha nem kérsz kiegészítő szolgáltatást.

Hogyan tudok kupont venni?

Válaszd ki a neked tetsző ajánlatot, kattints a “Kosárba” gombra. Ez átvisz a “Kosár” oldalra, ahol eldöntheted, hány kupont szeretnél venni. Válassz ki egy fizetési módot. Sikeres vásárlás esetén e-mailben kiküldjük a kupont. Ha banki átutalással vagy banki fizetéssel szeretnél fizetni, ügyelj arra, hogy az emailben elküldött közleményszámot pontosan írd be. A közleménybe mindig be kell írni az általunk megadott számot és nevet, akinek a nevén a kupon van.

Hogyan kapom meg a kifizetett kuponomat?

Amint megérkezik számlánkra a kupon vételára, visszaigazoló emailt küldünk neked a kuponnal együtt, illetve az oldalon is letölthető a ‘Vásárlásaim’ menüpontban.

Hogyan tudom beváltani a kupont?

Bejelentkezéskor a kupon kód megadása kötelező. A kupont minden esetben nyomtasd ki, és fizetésnél azzal fizess.

Mi történik, ha lejár a kuponom?

A kedvezmények érvényessége határozott időre szól, így a lejárt kupon értékét veszti.  Amennyiben szeretné felhasználni kuponját, kérjen időpontot és a kupon kódot diktálja be!

Más is használhatja a kupont?

Igen. A kupon készpénz helyettesítő eszköz, bárki felhasználhatja!

Átutalásnál, banki befizetésnél hogyan tudjátok azonosítani a befizetőt?

A vásárlási szándékod visszaigazolásánál feltüntetjük a közleményt, amit minden esetben, vagyis utaláskor vagy készpénz-befizetésnél be kell írnod a közleménybe, illetve a nevet, amilyen néven lett vásárolva a kupon!

Meddig utalhatom át a kupon árát?

Ahogy rákattintottál a “Megveszem” gombra, azonnal átutalhatod, hiszen az érvényes kupont utána tudod felhasználni.

Személyes fizetésre van lehetőség?

Sajnos nincs, minden esetben átutalással, vagy banki befizetéssel rendezheted a kupon összegét.

Hogyan kaphatok Áfás számlát?

A számlaadási kötelezettség a partnerünket terheli. Az Egészségkupon csak közvetítő a partnerek és vásárlók között.

Bizonylatot kapok a vásárlásról?

Csak a kupont kapja meg a vásárló és számlát a partnertől fogja személyesen megkapni a kupon beváltása után.

SZÉP kártyával fizethetek?

SZÉP kártyával nem tud fizetni nálunk, hiszen a szolgáltatást nem az Egészségkupon nyújtja. Kérjük tájékozódjon partnereinknél.

Mennyi idő alatt könyvelődik a befizetett összeg?

Sikeres bankkártyás fizetés esetén azonnal.

Banki átutalásnál 4 órát ír elő a törvény arra, hogy a te bankszámládról a mienkre rákerüljön az összeg. Ez az idő viszont változhat, hogy hánykor indítottad el az utalást. Legkésőbb azonban egy banki munkanapot kell erre számítani. Fontos és figyelj arra, hogy a megadott közleményt és a nevet pontosan írd be az utaláskor.

Hogyan tudok együttműködni az Egészségkuponnal?

Írj egy e-mailt pontosan milyen szolgáltatást szeretnél hirdetni és a részletekkel kapcsolatban felvesszük veled a kapcsolatot.

Section

Empty section. Edit page to add content here.